ŞİFA VEREN ELLERİ İNCİTMEYİN! Hekim ve sağlık çalışanlarına uygulanan şiddete tepkiler yağmaya devam ediyor. Geçtiğimiz gün Adana Şehir Hastanesi Acil Servisinde hekim, hemşire ve güvenlik görevlilerinin saldırıya uğrayarak darp edilmesine tepki gösteren Adana Sağlık Platformu Sözcüsü ve Adana Tabip Odası Başkanı Uzm. Dr. Özden Polatöz, yaptığı açıklamada “Biz hekimler ve sağlık çalışanları yaralıları, hastaları tedavi etmek için varız. Şifa veren ... Devamını Oku »
Adana Tabip Odası Adana Tabip Odası